English (United States) Persian (Iran)
امروز: يکشنبه، 30 مهر 1396 
Web Content Display

مدير سامانه 137 شهرداري قزوين خبر داد :

سامانه 137 آماده پاسخگويي بصورت شبانه روز مي باشد.

غلامرضا ابراهيمي،مدير سامانه 137 شهرداري قزوين گفت: سامانه ??? در جهت رسيدن به اهداف مديريت عالي شهرداري با محوريت شهروندمداري ،ضمن پاسخگويي شبانه روزي به تماس هاي شهروندان به صورت آنلاين آمادگي اين را دارد تا پيام هاي ثبت شده را به حوزه هاي اجرايي ذيربط ارسال و پيگيري نمايد.

 

 

به گزارش  بهرامي روابط عمومي سامانه 137، پيامهاي خطرساز به خصوص در ساعات شب در سطح نواحي از دغدغه هاي اصلي مديريت شهري و همچنين شهروندان است که مي بايست به صورت ويژه به آنها رسيدگي گرديده تا قبل از بروز حوادث و خطرات احتمالي جلوگيري بعمل آيد

ابراهيمي در ادامه از مديران مناطق ، مديرعامل سازمان ها وروساي نواحي در حوزه هاي اجرائي درخواست نمود تا همکاري لازم در خصوص پيگيري و رسيدگي فوري به پيامهاي ارسالي از سوي سامانه را در دستور کار اجرايي خود قراردهند.

Web Content Display

ابراهيمي،مدير سامانه 137 شهرداري قزوين خبر داد:

جلب رضايت مندي شهروندان مي بايست ملاک عمل مجموعه مديريت شهري قرارگيرد.

غلامرضا ابراهيمي،مدير سامانه 137 شهرداري قزوين گفت: رضايت مندي شهروندان يکي از دغدغه هاي مديريت شهري مي باشد.

به گزارش روابط عمومي سامانه 137 شهرداري قزوين ،ابراهيمي اعلام نمود :اين سامانه با نظارت هاي ستادي و ميداني نسبت به عملکرد حوزه هاي اجرائي توانسته است در کنار فعاليت هاي ذاتي خود بر حوزه هاي مختلف شهرداري در سطح اجرا نظارت داشته باشد .
وي در ادامه با بيان نمود: ملاک عمل در خصوص پيامهاي 137 در سطوح مختلف مي بايست انجام صحيح درخواست هاي منطقي شهروندان باشد نه ثبت جواب هاي غيرکارشناسي با هدف صرفا پاسخ دهي به پيامها ، تاکيد کرد بازخوردسنجي پيامها از تماس هاي برقرارشده با شهروندان به صورت ويژه از سال 1390 توسط سامانه 137 انجام مي گيرد.

ابراهيمي، در پايان يادآور شد: که طي سال هاي اخيرسامانه 137  بيش ازپيش رضايت مندي اکثر شهروندان در خصوص عملکرد اجرايي شهرداري قزوين جلب نموده است.

 

صفحه اصلي  |  خدمات سامانه  |  ارتباط با ما  |  اطلاعات مدير  |  اخبارسامانه  |