English (United States) Persian (Iran)
امروز: پنج شنبه، 23 آذر 1396 
Web Content Display

مدير سامانه 137 شهرداري قزوين خبر داد :

سامانه 137 آماده پاسخگويي بصورت شبانه روز مي باشد.

غلامرضا ابراهيمي،مدير سامانه 137 شهرداري قزوين گفت: سامانه ??? در جهت رسيدن به اهداف مديريت عالي شهرداري با محوريت شهروندمداري ،ضمن پاسخگويي شبانه روزي به تماس هاي شهروندان به صورت آنلاين آمادگي اين را دارد تا پيام هاي ثبت شده را به حوزه هاي اجرايي ذيربط ارسال و پيگيري نمايد.

 

 

به گزارش  بهرامي روابط عمومي سامانه 137، پيامهاي خطرساز به خصوص در ساعات شب در سطح نواحي از دغدغه هاي اصلي مديريت شهري و همچنين شهروندان است که مي بايست به صورت ويژه به آنها رسيدگي گرديده تا قبل از بروز حوادث و خطرات احتمالي جلوگيري بعمل آيد

ابراهيمي در ادامه از مديران مناطق ، مديرعامل سازمان ها وروساي نواحي در حوزه هاي اجرائي درخواست نمود تا همکاري لازم در خصوص پيگيري و رسيدگي فوري به پيامهاي ارسالي از سوي سامانه را در دستور کار اجرايي خود قراردهند.

Web Content Display

 

 

به گزارش بهرامي مسئول روابط عمومي سامانه 137 شهرداري قزوين  مديرسامانه بيان داشته :

براي شنيدن هر چه بهتر صداي شهروندان و انتقادات و پيشنهادات آنها بايد به سمت استفاده از فناوري هاي نوين رفت تا شهروندان بتوانند همانند يک گزارشگر عکس ها و فيلم هاي تهيه شده از محل هاي موردنظر خود را به اين سامانه ارسال کنند.

شهروندان بايد بدانند نظراتشان توسط کاربران اين سامانه به مسئولين مربوطه منعکس و تا مرحله پاسخگويي، پي گيري مي شود تا ميزان رضايت آنها از عملکرد 137 و مجموعه مديريت شهري بالاتر رود.

مدير سامانه اعلام داشت ، سامانه 137 علاوه بر اينکه شنونده درخواست ها و انتقادات شهروندان است، مطالبات آنها را نيزبه زيرمجموعه هاي شهرداري ارجاع مي دهد نحوه پاسخگويي و حل مشکل را نيز طي تماس تلفني با شهروند پيگيري مي کند و حتي پس از رفع موضوع، در فرايند بازخوردگيري عملکرد مجموعه شهرداري را نيز ارزيابي مي کند. همچنين در صورتي که پاسخ منطقه و شهروند در مورد رسيدگي به درخواست با يکديگر مغايرت داشته باشد، کارشناس ويژه 137 با حضور در محل مغايرت را بررسي و طي گزارشي اعلام مي کند.

ابراهيمي در پايان افزود : سامانه 137 فقط مرکز ثبت انتقادات و پيشنهادات نبوده و به عنوان يک راهنما نيز عمل مي کند و در موارد مورد نياز به راهنمايي شهروندان و گردشگران مي پردازد. اگرچه طي سال هاي اخير مرکز 137 گسترده تر شده اما با توجه به وسعت و جمعيت قزوين و همچنين حجم خدمات رساني هايي که به شهروندان ارائه مي شود، قطعاً مطالبات آنها بيشتر و به تبع آن وظيفه ما نيز به عنوان متولي مديريت شهري سنگين تر خواهد شد که در اين صورت نيازمند توسعه مرکز  137 و تقويت منابع انساني اين حوزه هستيم.

 

 

صفحه اصلي  |  خدمات سامانه  |  ارتباط با ما  |  اطلاعات مدير  |  اخبارسامانه  |