شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۱

ارزیابی مرکز 137 در آخرین ماه تابستان نشان می‌دهد؛

برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و وانت بارهای دوره گرد در صدر درخواست‌های شهروندان

براساس ارزیابی های مرکز 137 در آخرین ماه تابستان، برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و وانت بارهای دوره گرد بیشترین درخواست شهروندان بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛  بنا بر بررسی‌ها، در شهریورماه سال جاری 4 هزار و 712 بار تلفن‌های مرکز به صدا درآمده‌است.

آنگونه که واحد آمار مرکز فوریت‌های اجرایی شهر ارزیابی کرده‌، برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و وانت بارهای دوره‌گرد بیشترین درخواست شهروندان بوده‌است.

 

البته مرمت آسفالت ناشی از فرسودگی و حفاری از جمله درخواست‌های شهروندان بوده که برای حل مساله با مرکز 137 تماس داشته‌اند و در رتبه دوم مطالبات از مدیریت شهری قرار دارد.

 

همچنین حضور سگ‌های بی صاحب در سطح شهر در رتبه سوم ارزیابی ها قرار دارد که شهروندان برای جمع آوری به مرکز 137 گزارش داده‌اند.

 

در این بین تخلفات ساختمانی و شکستگی لوله آب فضای سبز در سطح شهر هم در جایگاه بعدی مطالبات مردمی از مرکز 137 قرار دارد.

 

بنابر همین داده آماری در شهریورماه، در محدوده منطقه 1 شهرداری، سدمعبر مغازه داران، دستفروشان و وانت بارهای دوره گرد  بیشترین خواسته شهروندان از این منطقه بوده، این درحالی است که در منطقه 2 شهرداری، مرمت آسفالت  بیشترین درخواست مردمی بوده‌است.

 

با این وجود در منطقه 3 شهرداری، به مانند منطقه یک، سدمعبر وانت بارهای دوره‌گرد و دستفروش بزرگترین دغدغه شهروندانی بوده که برای حل آن، با مرکز 137 تماس گرفته‌اند.

 

اما در منطقه 4 درخواست شهروندان از مرکز 137 با منطقه دو مشابهت داشته؛ یعنی بیشترین تماس شهروندان شهروندان در مورد موضوع مرمت ناشی از فرسودگی و حفاری آسفالت بوده‌است.

 

البته از بین 4 هزار و 712 تماسی که شهروندان با سامانه داشته اند، 2 هزار و 118 درخواست قابلیت ثبت داشته که در میان سازمان‌ها، بالاترین میانگین تعداد پیام ثبت شده شهروندان را سازمان مدیریت پسماند از آن خود کرده و پس از آن سازمان پارک‌ها و فضای سبز  در این جایگاه قرار گرفته‌است.

 

با اینحال، سازمان حمل و نقل و ترافیک هم از این قافله عقب نمانده و از نگاه آماری، در رتبه سوم ثبت پیام بوده که پس از آن مرکز توسعه اجتماعی و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی در جایگاه بعدی ایستاده‌اند. همچنین مرکز کنترل ترافیک و سازمان زیباسازی کمترین پیام ثبتی را داشته‌اند.

 

خاطرنشان می‌سازد: مرکز فوریت‌های اجرایی شهر به صورت شبانه روزی آماده شنیدن صدای شهروندان و پیگیر درخواست‌هایشان است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط