شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۴

ارزیابی‌های مرکز 137 در دومین ماه پاییز نشان می‌دهد؛

برطرف کردن سدمعبر خودروهای دوره گرد بیشترین درخواست شهروندان

بررسی‌های مرکز 137 در آبان ماه نشان می‌دهد، برطرف کردن سدمعبر خودروها و فروشندگان دوره‌گرد بیشترین درخواست شهروندان بوده‌ است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛   در دومین ماه پاییز 4 هزار و 783 بار تلفن‌های مرکز به صدا درآمده که در این بین 2 هزار و 243 درخواست شهروندان قابلیت ثبت داشته‌ است.

 

آنگونه که واحد آمار مرکز 137 ارزیابی کرده‌، برطرف کردن سدمعبر خودروها و فروشندگان دوره‌گرد با 262 درخواست، بیشترین مطالبه شهروندان  بوده‌، این درحالی است که در ماه گذشته نیز  همین مطالبه رتبه نخست را داشته‌است.

 

البته مرمت آسفالت معابر که ناشی از فرسودگی و حفاری دستگاه‌های خدمات رسان بوده در رتبه دوم درخواست‌های شهروندان با 202 پیام بوده‌است،در این بین، نظافت معابر در رتبه سوم مطالبات شهروندان قرار دارد.

 

اما از آنجایی که درخواست‌های شهروندان با موضوع نظافت معابر، خاک ونخاله، جمع آوری سگ‌های بی‌صاحب، لایروبی جوی،نظافت زمین‌های بایر، جمع آوری لاشه حیوانات و مرمت چاه‌های‌ آب سطحی در سطح شهر  از تعداد قابل توجهی  برخوردار بوده، بنابراین  سازمان مدیریت پسماند رتبه نخست را برای بیشترین ارجاعات پیام‌های مرکز 137   با 647  مورد  در بین سازمان‌ها به خود اختصاص داده‌است.

 

براین اساس سازمان پارک‌ها و فضای سبز  با موضوع  جمع آوری شاخه‌های هرس شده، شکستگی لوله آب، قطع و یا هرس شاخه و درختان خشکیده و خرابی سیستم روشنایی  با 174 درخواست  در رتبه دوم  ارجاعات پیام‌ها  در بین سازمان‌ها قرار دارد.

همچنین  سازمان حمل و نقل و ترافیک که نصب سرعت گیر بیشترین درخواست، پس از آن جابجایی نیوجرسی، نصب مانع برای جلوگیری از  ورود وسائط نقلیه، رنگ آمیزی  سرعتکاه  با 126 مورد رتبه سوم را در ارجاعات سازمانی را  کسب کرد.

 

 بنابراین گزارش آماری، سازمان‌های زیباسازی و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی در رتبه بعدی و پس از آن‌ها، مرکز توسعه اجتماعی ومرکز کنترل ترافیک  قرار دارند که مرکز 137 پس از تجزیه وتحلیل درخواست‌های شهروندان جهت  بررسی و انجام ارجاع داده‌است.

 

البته در بین مناطق هم ، منطقه 2 در رتبه نخست ارجاعات پیام های شهروندان جای گرفته، پس از آن منطقه 1 و منطقه 4 قرار دارد؛ اما جایگاه آخر از نظر تعداد درخواست‌های دریافتی  جهت بررسی و اقدام  به   منطقه 3   رسیده‌ است.

 

یادآور می‌شود؛ در چند ماه اخیر سد معبر خودروهای دوره گرد در سطح شهر و مرمت آسفالت معابر از جمله درخواست‌های پرتکرار شهروندان بوده‌ از مدیریت شهری بوده که در تماس با مرکز فوریت‌های اجرایی شهر اعلام کرده‌اند.

 

پایان پیام

تصاویر مرتبط