یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

کوزه گرها مدیر مرکزفوریت‌های اجرایی شهر در بازدید از ناحیه آزادگان:

اقدامات نواحی برای درخواست‌های شهروندان ارزیابی کیفی می‌شود

کوزه گرها مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر از ارزیابی کیفی نواحی در نحوه رسیدگی به درخواست‌های شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها، در ارزیابی نحوه رسیدگی به درخواست‌های شهروندان که در محدوده ناحیه آزادگان قرار دارد، گفت:  برای ارتقا رضایت شهروندان در سامانه 137 علاوه بر زمان انجام درخواست، کیفیت کار نیز از  مولفه‌های  ارزیابی نواحی قرار گرفته‌است.

 

او ادامه داد: بر این اساس پس از انجام درخواست شهروندان، مرکز 137 اقدام ناحیه را ارزیابی کرده و چنانچه از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، به مدیریت امور نواحی و مدیر منطقه گزارش می‌شود.

 

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر تاکید کرد: ارزیابی کیفی نواحی علاوه برآنکه منجر به ارتقا رضایت شهروندی شده،در ارتقا عملکرد نواحی متصل ومنفصل شهری و  کاهش هزینه اداره شهر موثر است.

 

در این بازدید علی دوستی نسب،مدیرامور هماهنگی نواحی نیز خاطرنشان کرد: در ارزیابی نواحی که هر 3 ماه انجام می‌شود، مرکز سامانه 137 نیز نقش تعیین کننده دارد.

 

گفتنی است؛ مرکز فوریت‌های اجرایی شهر به صورت هفتگی اقدامات نواحی را در مورد درخواست‌های شهروندان در قالب تماس با شهروند و بازدید میدانی ارزیابی می‌کند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط