شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۸

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر خبرداد؛

بیشترین درخواست شهروندان در سال گذشته از سازمان مدیریت پسماند

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر،بیشترین درخواست شهروندان در سال گذشته بین سازمان‌های شهرداری را سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛مهدی کوزه‌گرها با اشاره به آمار سال گذشته ورودی پیام‌های سازمان‌ها برای درخواست شهروندان در سامانه 137 گفت: در سال 1402 سازمان مدیریت پسماند با 6 هزار و 659 درخواست، بیشترین پیام را داشته‌است.

او ادامه داد: بیشترین درخواست از این سازمان، نظافت معابر بوده که در ارزیابی کلی، رتبه سوم درخواست‌های شهروندان را از آن خود کرده‌است.

کوزه‌گرها  با اشاره به سازمان‌های دیگر شهرداری خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز با 3 هزار و 121 درخواست در جایگاه دوم قرار دارد؛ این درحالی است که سازمان حمل ونقل و ترافیک با 975 درخواست در رتبه سوم ثبت پیام  در سامانه 137 بوده‌است.

این مدیر شهری، سازمان‌های زیباسازی،ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی و مرکز توسعه خدمات اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک را به ترتیب در رتبه های بعدی  اعلام کرد.

مدیرمرکز فوریت‌های شهری با یادآوری اینکه در مجموع سال گذشته 25 هزار و 249 پیام  در سامانه 137 ثبت شده، افزود: از این بین 12 هزار و 277 پیام به سازمان ها اختصاص داشته که حدود 48 درصد درخواست‌ها را شامل می‌شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط