یکشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

رحمانی؛

بیش از سه هزار تماس با سامانه 137 به سازمان مدیریت پسماند ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 3782 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری و ارجاع آن به سازمان مدیریت پسماندها خبر داد

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 516 درخواست در سامانه 137 ثبت و به سازمان مدیریت پسماندها ارجاع و 266 تماس با توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، تعداد 3417 مورد از درخواست ها رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفت که هزار و 66 مورد آن با نظرات و راهنمایی های کارشناسان سازمان مدیریت پسماند ها  اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندها 99 درخواست نیاز به بررسی بیش تر داشت که در برنامه های این سازمان لحاظ شده است.

 پایان پیام.

تصاویر مرتبط