پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۰۵

نزدیک به چهار هزار شهروند در فروردین ماه با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

3هزار و 901 شهروند در فروردین ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ در فروردین ماه سال جاری 3 هزار و 901 مورد تماس شهروندان با سامانه 137 برقرار شده که از این مجموع تماس تعداد 2 هزار و سیصد  مورد توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش؛ همچنین تعداد 1601 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ابلاغ شده است.

طبق این گزارش؛ بیشترین تماس در فروردین ماه، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بود که با پیگیری های لازم اقدام شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط