سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۴

رحمانی:

نزدیک به یک هزار تماس سامانه 137 در سال جاری به سازمان مدیریت پسماندها ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 985 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون 985 تماس شهروندان مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که تعداد 157 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، هدایت و راهنمایی شد.

 وی افزود: با پیگیری سامانه 137، 530 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفت و 235 مورد آن با نظرات و راهنمایی کارشناسان سازمان مدیریت پسماند ها اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: 63 درخواست نیز که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفته است.

 پایان پیام.

تصاویر مرتبط