نزدیک به چهار هزار شهروند در اردیبهشت ماه با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
3 هزار و 921 شهروند در اردیبهشت ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ در اردیبهشت ماه سال جاری 3 هزار و 921 مورد تماس شهروندان با سامانه 137 برقرار شده که از این مجموع تماس ها یک هزار و 940 مورد توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش؛ هزار و 981 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شده است.
طبق این گزارش؛ بیشترین تماس ها در این مدت، مربوط به شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام.