پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۳

رحمانی:

در سال جاری 144 تماس از سامانه 137 به سازمان حمل و نقل و ترافیک ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 144 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون 144 تماس شهروندان مربوط به سازمان حمل و نقل و ترافیک بوده که تعداد 50 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، 34 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و 40 مورد آن با راهنمایی کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافیک اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: تعداد 20 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط