سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۸

رحمانی:

در سال جاری 123 تماس از سامانه 137 به مرکز کنترل ترافیک ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 123 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به مرکز کنترل ترافیک شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون 123 تماس شهروندان مربوط به مرکز کنترل ترافیک بوده که تعداد 48 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، به 36 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و 39 مورد آن با راهنمایی کارشناسان مرکزکنترل ترافیک اطلاع رسانی شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط