یکشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۰۲

رحمانی:

در سال جاری هزار ویک تماس از سامانه 137 به سازمان پارک ها و فضای سبز ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 1001 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون 1001 تماس شهروندان مربوط به سازمان پارک ها و فضای سبز  بوده که 95 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، 146 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدام لازم صورت گرفت و 662 مورد آن با راهنمایی کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز، اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته مظفری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین، تعداد 98 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط