سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۴/۰۴

رحمانی:

در سال جاری 98 تماس از سامانه 137 به مدیریت مرکز توسعه اجتماعی ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 98 تماس شهروندان و ارجاع آن به مدیریت مرکز توسعه اجتماعی شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون 98 تماس شهروندان مربوط به  مدیریت مرکز توسعه اجتماعی بوده که تعداد 28 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، به 18 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدام لازم صورت گرفت و 52 مورد آن با راهنمایی کارشناسان مرکزتوسعه اجتماعی اطلاع رسانی شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط