رحمانی:
در سال جاری 175 تماس از سامانه 137 به سازمان زیباسازی ارجاع شد
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 175 تماس شهروندان و ارجاع آن به سازمان زیباسازی شهرداری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون 175 تماس شهروندان مربوط به سازمان زیباسازی بوده که تعداد 41 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.
وی افزود: با پیگیری سامانه 137، 40 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و 46 مورد آن با راهنمایی کارشناسان سازمان زیباسازی اطلاع رسانی شد.
رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی تعداد 48 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفت.
پایان پیام.