رحمانی؛
در سه ماه نخست سال جاری 88 تماس از سامانه 137 به سازمان ساماندهی مشاغل شهری ارجاع شد
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 88 تماس شهروندان و ارجاع آن به سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: در سه ماه نخست سال جاری 88 تماس شهروندان مربوط به سازمان ساماندهی مشاغل شهری بوده که تعداد 44 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.
وی افزود: با پیگیری سامانه 137، 10 مورد از درخواست های شهروندان توسط سازمان مربوطه رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و 26 مورد آن با راهنمایی کارشناسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری راهنمایی شد.
رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته مقدم سلیمی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری تعداد 8 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، در اولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفت.
پایان پیام.