رحمانی:
دوازده هزار و 475 شهروند در سه ماه نخست سال جاری با سامانه 137 تماس گرفتند
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به دوازده هزار و 475 تماس شهروندان در سه ماه نخست سال جاری و ارجاع آن به واحد های مربوط خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: ازاین تعداد تماس شهروندان، 6 هزار و 594 تماس توسط کارشناسان سامانه 137 راهنمایی و پنج هزار و 881 تماس در این سامانه ثبت و برای پیگیری و انجام درخواست ها به واحد های مربوط ارجاع شد.
رحمانی در ادامه از همکاری شهروندان با شهرداری قزوین قدردانی کرد.
پایان پیام.