یکشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۰۶

بیش پنج هزار شهروند در تیر ماه با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

5هزار و 62 شهروند درتیر ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع تماس شهروندان با سامانه 137، 2 هزار و 384 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش؛ 2 هزار و 678 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

طبق این گزارش؛ بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم انجام شد.

 پایان پیام.

تصاویر مرتبط