یکشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۲۷

رحمانی؛

در سال جاری بیش از سه هزار تماس از سامانه 137 به شهرداری منطقه یک ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به سه هزار و هشت تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به شهرداری منطقه یک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون سه هزار و هشت تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه یک  بوده که 253 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، هزار و 268 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدام لازم صورت گرفت و هزار و 367 مورد آن با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه یک، اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین، 120 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: 893 تماس، مربوط به اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد  تماس را به خود اختصاص داد.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط