سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۵

در مرداد ماه بیش از چهار هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

4 هزار و 507 شهروند درمرداد ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع تماس شهروندان با سامانه 137، 2 هزار و 274 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش؛ 2 هزار و 233 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

طبق این گزارش؛ بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم انجام شد.

 پایان پیام .

تصاویر مرتبط