شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۷

درآذر ماه بیش از دو هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

2 هزار و 489 شهروند در آذر ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع تماس های شهروندان با سامانه 137، 893 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

 براساس این گزارش؛ یک هزار و 596 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

 طبق این گزارش؛ بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم انجام شد.

 پایان پیام.

تصاویر مرتبط