پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین؛

خون مظلوم به راحتی پاک نمی شود/ آمریکا و اسرائیل رو به اضمحلال هستند

رژیم کودک کش و جنایتکار تنها راه بقایش را توسل به ترور و کشتار می‌داند اما نمی داند که خون مظلوم به راحتی پاک نمی شود و این تحرکات کور نمی تواند اسرائیل و آمریکا را از افول و فروپاشی نجات دهد.

قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: آنچه در بررسی حادثه دیروز کرمان بر کسی پوشیده نیست این نکته است که رد پای رژیم کودک کش صهیونیستی در این جنایت تلخ در میان بود.

وی افزود: ماهیت این رژیم غاصب با  زن کشی و کودک کشی شکل گرفته و این رژیم  همواره پس از شکست های غیر قابل ترمیم در میدان با بمباران بیمارستان و مدرسه سعی کرده انتقام بگیرد و نتیجه شکست های پی در پی از مجاهدان و رزمندگان در میدان نبرد را از زنان و کودکان می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تروریسم دولتی اسرائیل  از شکست های پی در پی و سیلی خوردن از مردم سردرگم است خاطر نشان کرد: این رژیم کودک کش و جنایتکار تنها راه بقایش را توسل به ترور و کشتار می‌داند اما نمی داند که خون مظلوم به راحتی پاک نمی شود و این تحرکات کور نمی تواند اسرائیل و آمریکا را از افول و فروپاشی نجات دهد.

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، آمریکا و اسرائیل چه بخواهند و چه نخواهند ،موازنه قدرت در جهان تغییر کرده و هندسه و نظم جهانی جدید با محوریت جبهه مقاومت و متحدانش در حال شکل گیری است و انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شده و آمریکا و اسرائیل رو به اضمحلال هستند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط