یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

تصویب سه لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم

جلسه کمیسیون شهرسازی ،خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح و نامه های واصله در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور ولی چگینی، اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری، کیوان اعتماد مسؤل امور مالی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری و جمعی از اعضای شرکت تعاونی بی سیم ۱۳۳ قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،لایحه مجوز فروش اموال غیر منقول ملک تجاری با کاربری نانوایی مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین در ادامه لایحه دیگر سازمان ساماندهی مشاغل شهری شامل واگذاری  بازار روز بلوار ایران _خیابان پیروزی به صورت مزایده عمومی به صورت اجاره یکساله با حضور اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

در ادامه لایحه اجاره یک باب غرفه واقع در بوستان مادر و کودک  با حضور مسؤل مالی سازمان پارکها و فضای سبز مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

همچنین در ادامه این جلسه درخواست آقاي غلامرضا رشیدی و صالحی مبنی بر اینکه شهرداری می بایست هزینه تغییر کاربری ساختمان هایی که قبل از طرح تفصیلی مصوب به صورت مسکونی مورد استفاده قرار می گرفته و در طرح تفصیلی جدید به کاربری های عمومی تبدیل شده و به جهت تغییر کاربری مجدد به مسکونی معاف از اخذ تغییر کاربری به مسکونی نماید مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین درخواست شرکت تعاونی بی سیم ۱۳۳ شهر قزوین مبنی بر حمایتهای ویژه شورا و مدیریت شهری در تامین مکان دفتر تعاونی،نوسازی ناوگان و تخصیص اعتبارات حمل و نقل و ارایه خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی بی‌سیم با حضور اعضای تعاونی بی سیم و وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط