یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین؛

نباید هزینه تفریح مردم در قزوین گران شود

شهر قزوین در حوزه مراکز تفریحی و سرگرمی با کمبودهایی مواجه است و لذا نباید با افزایش تعرفه در بخشهای خدماتی بوستان باراجین و دهکده طبیعت هزینه تفریح مردم را افزایش دهیم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،قاسم اللهیاری دبیر و رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی وورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد در طرح دیدگاه خود پیرامون افزایش تعرفه ورودی دهکده طبیعت اظهار کرد: در شهر قزوین با کمبود مراکز تفریح و سرگرمی مواجه است و ضرورت دارد تا حداقل تعرفه مراکر خدماتی بوستان باراجین و دهکده طبیعت برای رفاه بیشتر مردم افزایش نداشته باشد.
 
وی ادامه داد: شهرداری قزوین ماهانه مبلغ خوبی ارزش افزوده دریافت می کند تا به مردم خدمات بیشتری ارایه کند، بنابراین شایسته نیست که هزینه تفریح مردم را بالاببریم.
 
دبیر پارلمان محلی قزوین  دربخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه احداث سازه برای استقرار کارگران فصلی اختصاص داشت گفت: باید طرح مشخص و واحدی برای این سازه داشته باشیم چرا که ممکن است در چند نقطه شهر مکانهایی برای استقرار کارگران فصلی درنظر بگیریم .
 
اللهیاری همچنین در ادامه جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون سهم 50 درصدی در مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ساخت مسکن در هادی آباد گفت:به نظر می رسد آورده و سهم شهرداری بیشتر از بنیاد مسکن است و لذا درصد 53 برای شهرداری منطقی است اما می توانیم یک درصد به سهم بنیاد مسکن اضافه نماییم و توافق 52 درصد و 48 درصد را بپذیریم.
 
وی دربخش دیگری از جلسه که به بررسی موضوع دریافت حق امتیاز از کیوسکهای سطح شهر اختصاص داشت گفت: این امتیاز حقی است که شهرداری به دکه دار ها و فرد داده است وچرا باید اذن در انتفاع به فرد دیگری اعطا شود لذا این موضوع از اصل دچار مشکل است و جلوی این کار باید گرفته شود. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط