یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸

ولی چگینی،

دربررسی لوایح عوارض و بهای خدمات شهرداری دقت نظر بیشتری شود / افزایش بی رویه عوارض مغایر با سیاستهای دولت است

با توجه به افزایش بی رویه عوارض ها در سال گذشته و نارضایتی شهروندان ،ضرورت دارد تا در بررسی بهای خدمات و عوارض شهرداری برای سال آتی دقت نظر و بررسی بیشتری صورت گیرد .


 
ولی چگینی  رییس کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تصویب افزایش بیش از حد عوارض شهری در سال گذشته باعث شد تا نارضایتی بسیار زیاد مردم را در سال جاری شاهد باشیم .
 
 وی ادامه داد: لازم است تا در بررسی لوایح عوارض و بهای خدمات شهرداری برای سال آتی دقت نظر و حساسیت بیشتری در شورا صورت گیرد .  
 
چگینی خاطر نشان کرد: در سال گذشته عوارض کمیسیون ماده صد افزایش 400 درصدی داشت که این امر مستقیما در افزایش قیمت مسکن ،خروج سرمایه گذار از شهر و استان و بیکاری بخش صعنت وافزایش قیمت تمام شده ساختمان منجر شده است و عواقب بدی را به دنبال خواهد داشت .
 
وی تصریح کرد: افزایش بی رویه عوارض ها مغایر با سیاستهای دولت است چرا که تمامی افزایش ها در عوارض وبهای خدمات  و کمیسیون ماده صد در قیمت تمام شده مسکن تاثیر گذار خواهد بودوباعث افزایش قیمت مسکن خواهد شد لذا انتظار می رود   که برای سال آتی دقت نظر بیشتری در تعیین بهای خدمات و عوارض صورت گیرد که دوباره شاهد نارضایتی شهروندان نباشیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط