کاهش زمان رسیدگی به درخواست شهروندان با تعامل...
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین، کاهش رسیدگی به درخواستهای شهروندان را در گرو تعامل بیشتر دستگاههای خدمات رسان عنوان کرد.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین، کاهش رسیدگی به درخواستهای شهروندان را در گرو تعامل بیشتر دستگاههای خدمات رسان عنوان کرد.
سرپرست سامانه مدیریت شهری،حل ریشه ای مساله وانت بارهای دوره گرد که از درخواست های شهروندان به سامانه 137 است در گرو همکاری دستگاه های اجرایی با شهرداری عنوان کرد.
مدیرسامانه 137 به دعوت سازمان عمران از کارخانه آسفالت شهرداری قزوین بازدید کرده و در روند تولید و نحوه انتقال آن به مناطق شهرداری قرار گرفت.
در نشست مدیر سامانه 137 با مسئولان نواحی، برای کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان در حیطه مسائل عمرانی راهکارهایی ارائه شد.