بیشترین تماس برای مشکل آبگرفتگی در ناحیه...
بررسیهای سامانه مدیریت شهری در منطقه یک نشان میدهد بیشترین تماس شهروندان درمورد اصلاح، شیب بندی و کفسازی انهار که منجر به آبگرفتگی و تجمع آب میشود، مربوط به ناحیه امامزاده حسین(ع) است.
بررسیهای سامانه مدیریت شهری در منطقه یک نشان میدهد بیشترین تماس شهروندان درمورد اصلاح، شیب بندی و کفسازی انهار که منجر به آبگرفتگی و تجمع آب میشود، مربوط به ناحیه امامزاده حسین(ع) است.
بررسیهای سامانه مدیریت شهری در مناطق سه گانه نشان میدهد بیشترین تماس شهروندان درمورد اصلاح، شیب بندی و کفسازی انهار که منجر به آبگرفتگی و تجمع آب میشود، مربوط به ناحیه امامزاده حسین(ع)، شهید...
به گفته رحمانی، با شیوع کرونا و استفاده کمتر شهروندان از مکانهای عمومی،تماسها در6 ماهه نخست سال در حوزه پارکها و فضای سبز شهرداری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 646 مورد کاهش داشته است.
چهار هزار و 172 شهروند قزوینی در مرداد ماه امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند