رسیدگی به تماسهای شهروندان درباره دریچه های...
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از پیگیری و رسیدگی به تماس های شهروندان مبنی بر دریچه های مفقود شده ی سطح شهر خبر داد.
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از پیگیری و رسیدگی به تماس های شهروندان مبنی بر دریچه های مفقود شده ی سطح شهر خبر داد.
پنج هزار و 58 شهروند قزوینی در اردیبهشت امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
سعید رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین از شهروندانی که به طور کامل با وظایف سامانه 137 شهرداری آشنا نیستند ودر برخی موارد، انتظارات خارج از حیطه وظایف دارند خواست به این سامانه اعتماد کنند...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگويی به چهار هزار و 25 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه 3 خبر داد.