در سال جاری 98 تماس از سامانه 137 به مدیریت...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 98 تماس شهروندان و ارجاع آن به مدیریت مرکز توسعه اجتماعی شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 98 تماس شهروندان و ارجاع آن به مدیریت مرکز توسعه اجتماعی شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 1001 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 123 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به مرکز کنترل ترافیک شهرداری خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 144 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خبر داد.