سامانه 137 پاسخگوی تماس های شهروندان در هنگام...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگویی به تماس های شهروندان به هنگام بارندگی و برف در هر ساعت شبانه روز خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگویی به تماس های شهروندان به هنگام بارندگی و برف در هر ساعت شبانه روز خبر داد.
سعید رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 4297 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری و ارجاع آن به منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد.
سعید رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 3127 مورد تماس شهروندان در 9 ماهه گذشته سال جاری و ارجاع آن به منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد.
3هزار و 479 شهروند در آذر ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.