در سال جاری بیش از دو هزار تماس از سامانه 137...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به دو هزار و 666 تماس شهروندان در هشت ماه نخست سال جاری و ارجاع آن به شهرداری منطقه سه خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به دو هزار و 666 تماس شهروندان در هشت ماه نخست سال جاری و ارجاع آن به شهرداری منطقه سه خبر داد.
2 هزار و 701 شهروند در آبان ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی 24 ساعته کارشناسان سامانه 137 در ایام بارندگی خبر داد.
3 هزار و 396 شهروند در مهر ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.