در سال جاری بیش از سه هزار تماس از سامانه 137...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به سه هزار و 66 تماس شهروندان در شش ماه نخست سال جاری و ارجاع آن به شهرداری منطقه دو خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به سه هزار و 66 تماس شهروندان در شش ماه نخست سال جاری و ارجاع آن به شهرداری منطقه دو خبر داد.
3 هزار و 746 شهروند درشهریور ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
سعید رحمانی،مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین از پاسخگویی به تماس های شهروندان در دو شیفت کاری خبر داد.
4 هزار و 507 شهروند درمرداد ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.