بیش پنج هزار شهروند در تیر ماه با سامانه 137...
5هزار و 62 شهروند درتیر ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
5هزار و 62 شهروند درتیر ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به دوازده هزار و 475 تماس شهروندان در سه ماه نخست سال جاری و ارجاع آن به واحد های مربوط خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 88 تماس شهروندان و ارجاع آن به سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 175 تماس شهروندان و ارجاع آن به سازمان زیباسازی شهرداری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.