تلفنهای سامانه نزدیک به چهار هزار بار به صدا...
در دومین ماه زمستان 46 درصد تماسهای شهروندان در سامانه 137 به ثبت رسیده و ارجاع شدهاست.
در دومین ماه زمستان 46 درصد تماسهای شهروندان در سامانه 137 به ثبت رسیده و ارجاع شدهاست.
با ارزیابیهای آماری در دومین ماه زمستان، مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری بودهاست.
به گفته مدیر مرکز فوریت های اجرایی شهر، با توجه به پیش بینی هواشناسی که در روزهای پیش رو، شهر قزوین، کاهش دما را تجربه می کند، شهروندان چنانچه بی خانمانی را در سطح شهر مشاهده کردند با مرکز 137 تماس...
در دی ماه مرمت آسفالت بیشترین درخواست شهروندان از مرکز 137 بودهاست.