کوتاه شدن زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان
در هفته گذشته 5 نفر از اعضای شورای شهر قزوین با حضور در سامانه 137 به بیش از 90 تماس شهروندان پاسخ دادند؛ البته دو عضو شورای شهر بر اهمیت سامانه 137 در ارتقا مدیریت شهری تاکید کردند و ملاک ارزیابی...
در هفته گذشته 5 نفر از اعضای شورای شهر قزوین با حضور در سامانه 137 به بیش از 90 تماس شهروندان پاسخ دادند؛ البته دو عضو شورای شهر بر اهمیت سامانه 137 در ارتقا مدیریت شهری تاکید کردند و ملاک ارزیابی...
باتوجه به اینکه سامانه 137 شهرداری فرصتی برای تقویت مشارکت شهروندان است؛ بنابراین ضرورت دارد شهرداری مشکلات اعلام شده شهروندان را به سامانه با سرعت انجام دهد.
کوزهگرها،سرپرست سامانه 137 از بررسیهای آماری سامانه گفته که شست و شوی مخزن زباله و برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد بیشترین خواسته شهروندان از مدیریت شهری بودهاست.
با حضور اعضای شورای شهر قزوین در سامانه مدیریت شهری و گفت و گوی تلفنی با شهروندان،191 درخواست پیگیری شد.