مدیریت شهری پاسخ شفاف و سريع به شهروندان می دهد
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین بر پاسخگویی مستدل و شفاف مجموعه شهرداری به شهروندان تاکید کرد.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین بر پاسخگویی مستدل و شفاف مجموعه شهرداری به شهروندان تاکید کرد.
ارزیابیهای ده روزه سامانه 137 شهرداری قزوین در اسفندماه نشان میدهد برای چندمین بار، جمع آوری و ساماندهی سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و لکهگیری آسفالت بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری...
بررسیهای آماری سامانه 137 مشخص میکند در ده روزه پایانی بهمن ماه، همچنان بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری، برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دورهگرد است.
به گفته سرپرست سامانه 137 با توجه به افزایش درخواست شهروندان برای جمع آوری سگهای ولگرد، با همراهی فعالان مدنی و شهروندان، هزینه مدیریت شهری در زمینه سگهای ولگرد کاهش مییابد.