بیش از سه هزار تماس با سامانه 137 به سازمان...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 3782 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری و ارجاع آن به سازمان مدیریت پسماندها خبر داد
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 3782 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری و ارجاع آن به سازمان مدیریت پسماندها خبر داد
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 2297 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری و ارجاع آن به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 2337 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری و ارجاع آن به منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگویی به تماس های شهروندان به هنگام بارندگی و برف در هر ساعت شبانه روز خبر داد.