ارجاع بیش از 5 هزار تماس از 137 به شهرداری...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به پنج هزار و 113 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه یک خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به پنج هزار و 113 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه یک خبر داد.
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی 24 ساعته کارشناسان سامانه 137 در سه شیفت کاری خبرداد
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگویی به تماس های شهروندان در بارندگی های روز گذشته خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 44 هزار و 271 تماس شهروندان در سال 98 خبر داد.