شیفت شب سامانه 137 شهرداری قزوین راه اندازی شد
سعید رحمانی،مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از راه اندازی شیفت شب این سامانه با همکاری کانون معلولین توانا خبر داد.
سعید رحمانی،مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از راه اندازی شیفت شب این سامانه با همکاری کانون معلولین توانا خبر داد.
2 هزار و 489 شهروند در آذر ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به دو هزار و 666 تماس شهروندان در هشت ماه نخست سال جاری و ارجاع آن به شهرداری منطقه سه خبر داد.
2 هزار و 701 شهروند در آبان ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.