در سال جاری 175 تماس از سامانه 137 به سازمان...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 175 تماس شهروندان و ارجاع آن به سازمان زیباسازی شهرداری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 175 تماس شهروندان و ارجاع آن به سازمان زیباسازی شهرداری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
4هزار و 653 شهروند درخرداد ماه سال جاری با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کردند.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 98 تماس شهروندان و ارجاع آن به مدیریت مرکز توسعه اجتماعی شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 1001 تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری خبر داد.