سرپرست سامانه 137 در نشست مسئولان روابط عمومی معاونت خدمات شهری:
احیای فرهنگ گفت و گو هزینه اداره شهر را کاهش میدهد
سرپرست سامانه 137 شهرداری قزوین گفت: با احیای فرهنگ گفت و گو در مجموعه مدیریت شهری از سوی روابط عمومیها که منجر به آگاهسازی میشود، هزینه اداره شهر کاهش یابد.
به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه گرها در نشست هماهنگی مسئولان روابط عمومی معاونت خدمات شهری که به منظور تعامل و تقویت همکاری بین حوزه ای در راستای بهبود کیفیت اطلاع رسانی و افزایش جلب رضایت شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که شهروندان با سامانه 137 تماس میگیرند؛ یعنی انتظار حل مساله را دارند که سامانه موظف به پاسخگویی، تعامل، راهنمایی و ارجاع درخواست به سازمان و یا معاونت ذی ربط شهرداری است.
او ادامه داد: ارتقای رضایت از مدیریت شهری، در گرو پاسخگویی بهموقع، در کوتاهترین زمان ممکن است؛ بنابر این مجموعه شهرداری چنانکه مورد تاکید شهردار است، باید این اصل را سرلوحه کار خود قرار دهد.
کوزهگرها بیان کرد: از آنجایی که روابط عمومیها ویترین سازمان متبوع خود هستند و سازمانهای زیرمجموعه معاونت خدمات شهری به دلیل ماهیتی با مسائل روزمره شهروندان در ارتباط هستند؛ بنابراین روابط عمومی ها میتوانند با تعامل بیشتر، آگاهسازی و طرح مسائل پیش روی سازمان متبوع خود به صورت شفاف با شهروند که گاهی خلا قانونی دارد، بسیاری از دغدغههای شهروندان را برطرف و در واقع فرهنگ گفت و گو با شهروند را احیا کنند.
سرپرست سامانه 137 همچنین خاطرنشان کرد: پاسخگویی شفاف به شهروندانی که در مورد مسائل عمومی شهر مطالبه دارند، میتواند حس تعلق به شهر را تقویت کند که منتج به مشارکت شهروندان در اداره شهر شده و باری از دوش شهرداری بر می دارد.
در این نشست معاون خدمات شهری، سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری نیز به بیان موضوعات مد نظر خود پرداختند.
پایان پیام