شنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۰

پاسخگویی 2 ساعته در مرکز 137؛

معاون خدمات شهری و مدیران عامل سازمان‌های تابعه صدای‌ شهروندان را شنیدند

میراشه معاون محیط زیست وخدمات شهری به همراه مدیران عامل سازمان‌های تابعه به مدت 2 ساعت در مرکز 137 تماس‌ شهروندان را پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌‌های اجرایی شهر137؛ با توجه به آنکه بیش از نیمی از تماس‌های شهروندان به سامانه 137 مربوط به حوزه معاونت خدمات شهری است؛ در همین راستا معاون محیط زیست و خدمات شهری  به همراه  مدیران عامل سازمان‌های تابعه در مرکز فوریت‌های اجرایی شهر حضور یافتند تا پاسخگوی درخواست‌های شهروندان در این حوزه باشند.

این تماس‌ها که در مورد نظافت معابر عمومی،وجود پساب‌های صنعتی و شهری در معابر،کمبود مخازن زباله،هدررفت آب فضای سبز، سدمعبر مغازه‌داران و خودروهای دوره‌گرد بوده، میراشه،معاون محیط زیست و خدمات شهری،‌ ضمن شنیدن صدای شهروندان، مسائل مرتبط با هرسازمان را به مدیران عامل آن که حضور داشتند ارجاع داد تا پیگیر مساله شوند.

بنابراین گزارش؛ میراشه معاون خدمات شهری و مدیران عامل سازمان‌های تابعه حدود 60 تماس را پاسخ دادند.

یادآور می‌شود؛ از آنجایی که حدود 50 درصد تماس‌های شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری بوده؛ بنابراین برای آشنایی با ماهیت درخواست‌های شهروندان  و نیازسنجی و تسریع  در رسیدگی به مسائل شهری،معاونت خدمات شهری و مدیران عامل سازمان‌های تابعه با حضور در مرکز 137حدود 2 ساعت به تماس شهروندان پاسخ داده و پیگیر درخواست‌ها شدند.  

پایان پیام/

تصاویر مرتبط