بیشترین وکمترینهای آماری مرکز 137 در سال گذشته
دادههای آماری مرکز137 در سال گذشته نشان میدهد، بیشترین درخواست شهروندان از سازمان مدیریت پسماند بودهاست.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ بررسی دادههای آماری در سال گذشته نشان میدهد که 7 هزار و 278 درخواست شهروندان به سازمان مدیریت پسماند ارجاع شده که بیشترین پیام ثبتی بوده؛ درواقع این سازمان بیشترین ارباب رجوع غیرحضوری را داشتهاست.
بنابر این داده آماری،همچنین مناطق که شامل نواحی شهری متصل و منفصل شهری، معاونت عمرانی و واحد اجراییات است نیز ورودی پیام چشمگیر بودهاست.
براین اساس،منطقه 2 با 3 هزار و 750 پیام ثبت شده شهروندان، بیشترین پیام ثبت شده را در بین مناطق چهارگانه داشتهاست.
همچنین منطقه 1 با 3 هزار و 129 پیام ،منطقه 4 با 2 هزار و 947 پیام و منطقه 3 با 2 هزار و 30 پیام به ترتیب بیشترین ورودی پیام را داشتهاند.
همچنین در بین سازمانها، پس از مدیریت پسماند، بیشترین درخواست شهروندی به سازمان پارکها و فضای سبز با 3 هزار و 155 پیام ارجاع شدهاست.
همین داده آماری نشان میدهد سازمان حمل و نقل و ترافیک با 980 درخواست رتبه سوم ثبت و ارجاع پیام را در بین سازمانها در سال گذشته داشته که پس از آن مرکز توسعه خدمات اجتماعی با 788 پیام و سازمان زیباسازی با 440 درخواست در رتبههای بعدی ثبت و ارجاع پیام بودهاند.
اما آمار سال 1403 نشان میدهد سازمان ساماندهی مشاغل و فرآوردههای کشاورزی و مرکز کنترل ترافیک، کمترین ارباب رجوع را به صورت غیر حضوری داشتهاند؛ در واقع کمترین پیام ثبت شده را در بین مناطق و سازمانها به خود اختصاص دادهاند.
یادآور میشود؛ مرکز137 در سال گذشته 25 هزار و 829 درخواست شهروندان را به مناطق وسازمانهای مربوطه شهرداری ارجاع دادهاست.
پایان پیام