آمار فروردین ماه به روایت مدیر مرکز 137:
تماسهای نوروزی از مرز یک هزار زنگ گذشت
کوزهگرها،مدیر مرکز 137 از یک هزار و 256 تماس در تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ مهدی کوزهگرها،مدیر مرکز از بررسی آماری فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: ارزیابیهای آماری نشان میدهد در مدت زمان یاد شده،مرمت آسفالت معابر، بیشترین خواسته شهروندان از مرکز 137 بودهاست.
او ادامه داد: اما دومین مطالبه شهروندان، نظافت معابر عمومی بوده که پس از آن برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و خودروهای دورهگرد، سومین خواسته شهروندی بوده که نارضایتی شهروندان را در پی داشتهاست.
به گفته کوزهگرها،حضور متکدیان در سطح شهر و رها شدن نخالههای ساختمانی در رتبههای چهارم و پنجم تماسهای مردم به مرکز 137 قرار دارد.
آنگونه که این مدیر شهری اعلام کرد، سدمعبر مغازه داران در پیادهروها و خیابانها و سدمعبر مصالح ساختمانی در رتبه های بعدی مطالبات شهروندی قرار داشته که خواستار برطرف کردن این معضل شهری شدند.
این مدیر شهری همچنین با اشاره به عملکرد شبانه روزی مرکز 137 در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: به سنت سال گذشته، مرکز 137 با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با تبلیغات میدانی (نصب بنر در مبادی ورودی و اصلی شهر) گردشگران را در معرفی جاذبههای گردشگری وتوریستی قزوین راهنمایی کرد.
او در توضیح بیشتر تصریح کرد: کارشناسان مرکز 137 با استفاده از دادههای سازمان میراث فرهنگی استان، مکانهای توریستی، تاریخی و مذهبی و طبیعی، ستادهای اسکان و جشنوارههای شهرداری را در تماس گردشگران و مسافران معرفی و راهنمایی کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تماسها در این باره افزایش 20 درصدی داشتهاست.
کوزهگرها در ادامه از تعداد تماسهای نوروزی خبر داد و گفت: تنها در تعطیلات نوروزی، یک هزار و 256 بار تلفن های سامانه زنگ خورد؛ درحالی که تا پایان فروردین ماه، 3 هزار و 919 تماس با مرکز 137 انجام شدهاست.
او افزود: بیشترین خواسته مردم در این روزهای نوروزی به ترتیب نظافت معابر،آبگرفتگی معابر(باتوجه به سیلاب اخیر) و مرمت آسفالت معابر بوده است.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی یادآور شد: کارشناسان مرکز 137 در لحظه تحویل سال نیز پاسخگوی شهروندان بودهاند.
پایان پیام