8/18/2019

رحمانی؛

در سال جاری بیش از سه هزار تماس از سامانه 137 به شهرداری منطقه یک ارجاع شد

سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به سه هزار و هشت تماس شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون و ارجاع آن به شهرداری منطقه یک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون سه هزار و هشت تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه یک  بوده که 253 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، هزار و 268 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدام لازم صورت گرفت و هزار و 367 مورد آن با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه یک، اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین، 120 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: 893 تماس، مربوط به اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد  تماس را به خود اختصاص داد.

پایان پیام.

 

related images