کوزهگرها مدیرمرکز 137 اعلام کرد؛
رشد 13 درصدی تماس شهروندان نسبت به سال گذشته
کوزهگرها،مدیر مرکز 137 از رشد 13 درصدی تماس شهروندان نسبت به سال گذشته داشتهاست.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ مهدی کوزهگرها،مدیر مرکز با اشاره به آمار 6 ماه اخیر گفت: در مدت زمان یاد شده 31 هزار و 628 بار تلفنهای سامانه 137 به صدا درآمد و در این بین 14 هزار و 935 تماس شهروندان قابلیت ثبت و پیگیری داشتهاست.
او ادامه داد: با بررسیهای آماری، تعداد تماسها نسبت به سال گذشته رشد حدود 13 درصدی داشته است.
کوزهگرها خاطرنشان کرد: بیشترین خواسته شهروندان در مدت 6 ماه گذشته، نظافت معابر عمومی به ویژه کوچهها بودهاست.
این مدیر شهری، مرمت آسفالت معابر که بر اثر حفاری برای انشعابات آب، برق،گاز و تلفن وهمچنین فرسودگی بوده را دومین خواسته شهروندان از مرکز 137 اعلام کرد.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر در ادامه بیان کرد: برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و خودروهای دورهگرد، سومین مطالبه شهروندان از شهرداری بودهاست.
به گفته کوزهگرها، وجود سگهای بی صاحب، شست و شوی مخازن زباله ، سدمعبر مصالح ساختمانی، مخازن زباله انباشته از زباله، تخلفات ساختمانی ونخاله های ساختمانی رها شده در معابر به ترتیب جزو دیگر پرتکرارترین مطالبات شهروندی بودهاست.
یادآور میشود؛ سامانه 137 با هدف کاهش مراجعات حضوری در شهرداری و رفاه حال شهروندان به صورت شبانه روزی فعالیت میکند.
انتهای پیام/