آمار 186 روز به روایت مدیر مرکز 137؛
کمترین و بیشترین ثبت درخواست در شهرداری مشخص شد
به گفته کوزهگرها، مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر، سازمان پسماند در 6 ماه گذشته، بیشترین ورودی درخواستهای شهروندی را در بین سازمانها و مناطق چهارگانه داشتهاست.
به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر137؛ مهدی کوزهگرها، مدیر مرکز، کمترین و بیشترین ثبت درخواست در بین سازمانها و مناطق چهارگانه را طی 6 ماه گذشته اعلام کرد.
وی گفت: سازمان پسماند با بیشترین مطالبه در زمینه نظافت معابر عمومی، 4 هزار و 768 ورودی درخواست رتبه نخست را داشته؛ این درحالی است که سازمان پارکها و فضای سبز با موضوع شکستگی لوله آب و 2 هزار و 144 پیام ثبت شده در رتبه دوم قرار گرفتهاست.
کوزهگرها ادامه داد: منطقه 2 با یک هزار و 723 درخواست، منطقه یک با یک هزار و 335 پیام، منطقه 4 با یک هزار و 365 درخواست و منطقه 3 با 975 پیام به ترتیب بیشترین و کمترین ورودی درخواست ثبت شده را داشتهاست.
به گفته این مدیر شهری ، درخواست مرمت آسفالت معابر بیشترین مطالبه در مناطق چهارگانه بوده است.
همچنین مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر، با اشاره به تعداد پیام های ارجاعی به دیگر مجموعه شهرداری بیان کرد: سازمانهای ساماندهی مشاغل و فرآوردههای کشاورزی با پرتعدادترین موضوع سدمعبر خودروهای دوره گرد و دستفروش با ثبت 864 درخواست، حمل و نقل و ترافیک با بیشترین درخواست ایجاد سرعتکاه با 529 پیام، مرکز توسعه اجتماعی با موضوع ساماندهی متکدیان و بیخانمانها با 320 درخواست ثبت شده، اتوبوسرانی با پرتعدادترین موضوع تاخیر اتوبوسها با 107 پیام، مرکز کنترل ترافیک با موضوع خاموشی چراغ راهنمایی و رانندگی با 72 درخواست و آخرین سازمان،مدیریت و نظارت برتاکسیرانی با موضوع سرویس مدارس و رعایت نکردن نرخ مصوب با 84 پیام به ترتیب در رتبههای بعدی قرار دارند.
انتهای پیام/