در 6 ماه نخست سال انجام شد؛
سامانه 137 پاسخگوی26 هزار تماس شهروندان قزوینی
رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از ثبت 26 هزار و626 تماس شهروندان در 6 ماه نخست سال جاری برای مشکلات شهری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعیدرحمانی، مدیر سامانه مدیریت شهری با اعلام این خبر افزود: از بین این تماسها، بیشترین پیام ها مربوط به امور عمرانی، همچون ترمیم ترانشه آسفالت ناشی از حفاری انشعاب آب و فاضلاب، برق و تلفن و لکه گیری و مرمت آسفالت و در بخش خدمات شهری، جمع آوری سگ های بلاصاحب و ولگرد و برطرف کردن خطرسقوط درختان و شاخه های خشکیده آن بوده است.
رحمانی در ادامه از سازمانها و معاونتهایی نام برد که سامانه 137 مشکلات شهری را به آنها انتقال داده و پیگیری مستمر می نماید.--
او اعلام کرد: سازمان پسماند،اجراییات، معاونت حمل و نقل، معاونت شهرسازی و معماری، سازمان باغستان های سنتی و سازمان فرهنگی ورزشی به ترتیب بیشترین پیام ها را در خصوص مشکلات شهری داشته اند؛ البته کمترین پیام را سازمان تاکسیرانی داشته است.
مدیرسامانه 137 خاطرنشان کرد: هرچند سامانه 137 به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان محترم است و تلاش می کند به تمام تماسهای شهروندان پاسخ دهد؛ اما شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که این سامانه نهاد اجرایی و فوریتی نیست و تنها پل ارتباطی بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری است.
پایان پیام.