روابط عمومی سامانه 137 با ارزیابی ماهانه خبر داد؛
تماس بیش از 2 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137
2 هزار و 959 شهروند قزوینی در آبان ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع 2 هزار و 959 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزارو 154 تماس با راهنمایی کارشناسان نیاز به ثبت نداشته است.
براساس این گزارش، یک هزار و 805 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های ذیربط ارسال شد.
درحالی 2 هزار و 959 پیام در آبان ماه سال جاری ثبت شده که سال گذشته در همین بازه زمانی 3 هزار و 438 پیام بوده است.
در این بین، پیگیری های سامانه مدیریت شهری نشان می دهد بیشترین رضایتمندی مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده؛ اما بیشترین درخواست ها به ترتیب از مرکز توسعه اجتماعی، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه یک، شهرداری منطقه سه و سازمان پارک ها و فضای سبز بودهاست.
پایان پیام.