چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۱

در پی تاکید شهردار برای شتاب دادن در رسیدگی به درخواست های شهروندان از سامانه 137؛

سازمان ساماندهی مشاغل شهری در صدر پاسخگویی به شهروندان ایستاد

در پی تاکید شهردار بر لزوم سرعت دادن به پیگیری خواسته‌های شهروندان از طریق سامانه 137، سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، در بازه زمانی یک هفته اخیر، با کسب امتیاز 85 درصدی توانست رضایت شهروندان را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ به دنبال تاکید شهردار در پیگیری درخواست ها و مشکلات شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن، سامانه 137 مدیریت شهری، نتیجه ارزیابی عملکرد مجموعه شهرداری را که براساس بازدید میدانی واحد نظارت سامانه، راستی آزمایی از طریق تماس تلفنی با شهروندان و مستنداتی که سازمان های متولی به سامانه ارائه می دهند،  به صورت هفتگی منتشر می کند.

بنابر ارزیابی واحد آمار سامانه 137 شهرداری قزوین، در بازه زمانی 23 تا 29 آذرماه سال جاری، 555 پیام ثبت شده است که در این بین، سازمان ساماندهی مشاغل شهری با رسیدگی به پیام های شهروندان با محوریت سدمعبر و مزاحمت اصناف از طریق سامانه 137، توانسته 85 درصد رضایت شهروندان را از آن خود کند.

براساس این داده آماری، در جایگاه های بعدی به ترتیب، سازمان مدیریت پسماند با 80 درصد، منطقه دو شهرداری 73 درصد، منطقه 3 شهرداری با 70 درصد، سازمان پارک ها و فضای سبز 72 درصد، معاونت حمل و نقل و ترافیک 64 درصد و منطقه یک شهرداری با 25 درصد توانسته اند با بررسی درخواست هایی که در سامانه 137 ثبت می شود، رضایت شهروندان را به دست بیاورند.

 البته در هفته پیشین، به ترتیب منطقه یک شهرداری، سازمان مدیریت پسماند، سازمان ساماندهی مشاغل، منطقه 2 شهرداری،  منطقه 3 شهرداری، معاونت حمل و نقل و ترافیک، و سازمان فضای سبز  با پیگیری  درخواست های شهروندان از طریق سامانه 137 توانستند رضایت شهروندان را کسب کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط